HRS

wtorek, 8 października 2013

Krem ze świeżych grzybów

Chciałabym się Wam prezentem, który niedawno dostałam :) Pamiętacie co stało się z moim blenderem? Biedaczek wykończył się podczas robienia kruchego spodu do Tarty z Oreo, a bez niego w kuchni dosłownie jak bez ręki. Kamil i ja dzielimy się naszymi przepisami nie tylko na blogu ale również na bardzo popularnym portalu o gotowaniu www.doradcasmaku.pl Tam też nazbieraliśmy tyle punktów, że mogłam sobie zamówić nowy blender :)







Jestem bardzo zadowolona i przetestowałam go przy robieniu prostego kremu z świeżych grzybów. Wyszedł idealny gęsty i kremowy doskonały podczas zimnych wieczorów ;)





 Składniki:

- pół kilograma świeżych grzybów
- czosnek
- cebula
- 1 litr bulionu
- pieprz sól
- śmietana 18%
- pietruszka do dekoracji
- włoszczyzna





Przygotowanie:




1. Zupę gotujemy wg poprzedniego wpisu nas na blogu.



2. Gdy zupa po ok godzinie będzie gotowa blendujemy ją na konsystencję gęstego kremu, doprawiamy solą i pieprzem.
3. Dekorujemy śmietaną i posiekaną na drobno pietruszką. Podawać z pieczywem lub grzankami.









SMACZNEGO !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Prosimy o pozostawienie śladu po sobie w postaci opinii :) Anonimowi niech zostawią swoje imie.
Dziękujemy za wszystkie komentarze

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...